Hvad kunne en mediepatrulje arbejde med?

Jeg har nu mere end én gang fortalt, at jeg i næste skoleår skal søsætte et projekt om mediepatrujer på min skole. Det skal jeg naturligvis stadigvæk, og jeg skal også have et møde med min patruljekollega en gang i næste uge. Men jeg tænker, at jeg lige vil dele mit oplæg til dette møde med dig, kære læser.

Egentlig finder jeg det en smule overflødigt, at skrive en lang smøre om, hvad sitet SmåP kan. Det har en anden nemlig skrevet et glimrende blogindlæg om, som du kan læse ved at klikke her.

Dét, som jeg forestiller mig, at jeg kan bruge Småp til, er i forhold til arbejdet i den kommende IT- og mediepatrulje. Altså jeg forestiller mig, at eleverne gennemgår nogle af de forløb (måske i modificerede udgaver afhængig af elevernes alder), som findes på Småp.

Skriv et svar

