Hold fast det er snedigt!

Ja, du har nok opdaget det for længe siden, men det er først lige gået op for undertegnede, at kalenderfunktionen på min Google-konto kan abonnere på aftaler fra skoleintras kalender.

Jeg troede simpelthen ikke mine egne øjne, da jeg fandt ud af, hvor nemt man kan få de to systemer til at tale sammen. Oveni det hele kan man så også få diverse kalenderapps til smartphones til at synkronisere med google-kalenderen. Det sidste gør det hele endnu smartere – nu har jeg nemlig en 100% opdateret elektronisk kalender i lommen størsteparten af min vågne tilværelse. Googles kalenderfunktion tillader jo fx også at hente data ind fra andres Google-kalendere som fx din kærestes eller what-ever du måtte have behov for. Gad vide hvorfor, at jeg ikke har opdaget denne feature noget før?

Se mere her:

Fremgangsmåden er naturligvis den samme, hvadenten du har en android, iphone eller windowsphone – smart ikk’?!

 

 

2 meninger om “Hold fast det er snedigt!

  1. Hej Lars
    Glad for at høre ,at noget nyt kan opleves af en person ” Lars ” der ellers nok har styr på it delen. Jeg vidste det heller ikke . men skidesmart. Godt med den slags indput.

  2. Vel er det så, – desværre ikke en mulighed for de ca. 2 mill. danskere som ikke er folkeskolelærere?
    Synd at andre ikke har den samme mulighed, og underligt at ForældreIntra ikke åbner for samme mulighed.
    Underligt for resten – for Google har jo stillet ganske mange kalenderfaciliteter til rådighed.

Skriv et svar

