Alle (gen)veje fører til … ?!

ipad2En gang imellem læser jeg en af Danmarks største (måske er det den største?!) kommunikationsblog. Den hedder Bro-Blog, og indeholder jævnligt nogle fede indlæg om alverdens kommunikative forhold. Noget er også anvendeligt i forhold til det at blive en bedre underviser.

Det seneste indlæg, som jeg har læst, på denne blog, gør mig måske ikke til en bedre underviser, men vil utvivlsomt spare mig for en masse tid ud fra devicen om at mange bække små … Derudover ligger der også et blærepotentiale i at kunne samtlige 60 genveje udenad, hvilket jeg nok aldrig kommer til – mindre kan nok også gøre det?!

Kort fortalt handler indlægget om genveje på computeren i forhold til fx Word, styresystemer mm. Blogindlæggets overskrift siger vel egentlig det hele:

60 geniale genveje til din telefon, tablet og computer

Skriv et svar

