GODT NYTÅR!

Eftersidderen ønsker alle et godt og lykkebringende nytår

– personligt må det nye år gerne blive lidt bedre end afslutningen på det gamle, eftersom jeg lige har brillieret ved at smide min elskede smartphone væk (sandsynligvis på et så eksotisk sted som Bilkas P-plads).

2013

2 meninger om “GODT NYTÅR!

  1. Held & lykke med at finde den igen! Modsat mig med min første Itouch har du selvfølgelig installeret Find my Iphone, ikk’?🙂
    Vil så bare ønske dig Godt Nytår og sige, jeg er vældig glad for din blog, som inspirerer mig i mot arbejde. Så tak for det!

  2. Hvor helt vildt træls for dig! Som om man gider bagsiden af fascinationen ved alverdens teknologiske butlere/gadgets… De kan jo være nok så smarte…, men er de væk, så er de væk.
    Jeg vil krydse fingre for at karma også handler i Bilka!
    PS: Godt nytår

Skriv et svar

