Skriv din mening om Intowords

Egentlig ville jeg gerne selv have skrevet et indlæg om app’en Intowords, men jeg er desværre ikke så heldig at have hverken en iPad eller iPhone. Jeg er til gengæld rigtig glad for min windowsphone, og har derfor ikke umiddelbare planer om at udskifte denne.

Derfor, kære læser, ville jeg (og Casper Wittorff) blive rigtig glad(e), hvis du havde mod på at være næste uges gæsteblogger med et indlæg, hvori du anmeldte app’en Intowords. Jeg håber naturligvis, at der er nogle, som tør tage denne udfordring op. Det eneste krav til et indlæg fra en gæsteblogger er blot: 

  • at teksten skal være skrevet i et lødigt sprog
  • at du skal forfatte et par ord om dig selv og din baggrund

Skriv et svar

