Gæsteblogger – en åben invitation, tør du?

Jeg får jævnligt henvendelser fra jer læsere med ideer til blogindlæg. Ofte kommer en idé ikke længere end til min lille private cyberkasse med gode ideer, hvilket jeg egentlig finder utroligt ærgeligt.

Grunden til at de mange velmenende henvendelser sjældent bliver til deciderede indlæg her på bloggen er dels, at jeg ofte ikke har tiden til at sætte mig ordentligt ind i det pågældende stofområde eller, at jeg i det givne øjeblik er optaget af andre spændende stofområder. Men nu skal det være slut! Jeg har besluttet mig for, at jeg gerne vil åbne bloggen for gæstebloggere forstået på den måde, at går du rundt med en eller anden fed idé til et blogindlæg, så skriv endelig indlægget og mail det til eftersidderen@hotmail.com

Dette skal ses som en åben invitation til alle. Fordelen ved at skrive som gæsteblogger på Eftersidderen er, at bloggen allerede har opbygget en temmelig stor læserskare, så man kan sige, at det hårde benarbejde allerede er gjort.

“Dine indlæg skal være forfattet i et lødigt sprog, ganske som det i indlægget skal fremgå klart, at dine meninger er dine og ikke nødvendigvis deles af eftersidderen.”

Men, men, men for der er selvfølgelig også nogle krav til dig som gæsteblogger. Dine indlæg skal være forfattet i et lødigt sprog, ganske som det i indlægget skal fremgå klart, at dine meninger er dine og ikke nødvendigvis deles af eftersidderen. Indlæg skal endvidere indeholde min 250 ord. Derudover skal dit indlæg også indeholde et par ord om din pædagogiske baggrund. Lever dit indlæg ikke op til disse få krav, så udgiver jeg dem ikke.

Når alt dette er sagt, så har jeg kun et spørgsmål tilbage, som trænger sig på: Tør du tage udfordringen op?

Skriv et svar

