Indkøbsordninger eller rabatter?!

Hurra eller øv-bøv-bussemand. Det kommer nok an på øjnene, der læser dette indlæg – du er næppe i tvivl om, at jeg henviser til den nært forestående skolestart. Personligt plejer jeg at glæde mig til det nye skoleårs begyndelse, men i år er skolestarten for mit vedkommende udsat lidt pga. 5 ugers barsel. Jeg vil dog forsøge at være aktiv på bloggen.

Mit første indlæg i det  nye skoleår omhandler i virkeligheden slet ikke et undervisningsorienteret materiale. Indlægget, som du netop er i færd med at læse omhandler indkøbsordninger on the web – her er nemlig ofte en del at spare.

“Efter en del år i den danske folkeskole som lærer har jeg efterhånden erfaret, at temmelig mange lærere ofte er medlem af diverse indkøbsordninger”

Efter en del år i den danske folkeskole som lærer har jeg efterhånden erfaret, at temmelig mange lærere ofte er medlem af diverse indkøbsordninger som fx Forbrugsforeningen, Coop (Brugsen) und so weiter. Fællestrækket for disse traditionelle ordninger er, at besparelsen er til at overse. Rabatten ligger ofte omkring en 5-10%, hvilket mange opfatter som værende meget billigt og bestemt værd at tage med (det kan det også være). Jeg har bare i løbet af sommerferien opdaget en, for mig, helt ny verden af online rabatordninger på alt muligt mellem himmel og jord, se bare her:

Youmeshopping          Spotdeal          FriMedBørn          DagensBedste          Sweetdeal    Savemyday          Takeoffer          All2day          Mydeal          Tilbudibyen          Dealhunter

Som du nok kan se, så er der temmelig mange muligheder for at få store rabatter på dine netindkøb. Der findes utvivlsomt endnu flere af denne type sites, som jeg har listet op ovenfor. Jeg vil dog gerne lige benytte indlægget til at slå et slag for særligt youmeshopping (som er nævnt først i ovennævnte liste):

Hvis du har erfaringer med de nævnte sites, så vil jeg meget gerne høre fra dig i form af en kommentar til dette indlæg. Tilbage er der blot at sige: “God fornøjelse”.

Share

Skriv et svar

