iPads og undervisning

Jeg har ved tidligere lejligheder her på bloggen stillet mig tvivlende overfor iPads berettigelse i undervisningsmæssige sammenhænge.

For nylig fandt jeg et fantastisk indlæg på eVidenCenters blog om netop denne problemstilling. Du finder indlægget ved at klikke her. Jeg synes faktisk, at dette blogindlæg fra eVidensCenters blog rammer meget godt ind, hvilke overvejelser man som skole bør gøre sig inden, at man lægger hele sin undervisning og didaktik an på iPad-teknologien. Jeg kan ikke understrege det nok: Teknologien må i min verden aldrig komme til at styre didaktikken – det skal altid være omvendt.

Share

Skriv et svar

