Website i smartphonevenligt format

Tja, det var ved at være lidt længe siden, at jeg sidst gav lyd fra mig her på sitet. Men jeg har virkelig haft travlt med mange projekter – store som små. Nu er det imidlertid blevet weekend, hvorfor jeg lige synes, at du skal gå hjem med denne her.

Jeg har længe været ret så begejstret for website-creatoren wix.com – jeg har længe haft kendskab til at man i wix kan lave et smartphonevenligt brugerinterface, men jeg har ikke haft tid eller en undskyldning for at prøve det af. Det har jeg så gjort nu. Nøj, det er nemt at sætte op og efterfølgende redigere rundt i. Tilmed virker det med det samme – og så ser det hamrende prof. ud. Alt i alt en rigtig god feature, hvis du vel og mærke designer websites i wix.com – se selv her: www.wix.com/lars6192/web20ogfoto (skal indtastes i browseren på din smartphone).

Share

Skriv et svar

