Lidt andet godt…

Denne blog omhandler som bekendt emnet “web 2.0 og undervisning”, men tro det eller lad være, jeg har også andre interesser. En anden af mine helt store interesser er lidt nørdet, eftersom jeg er helt vild med korttricks – jo, du læste rigtigt (I andre stoppede sikkert i 5. klasse eller deromkring). Men det er slet ikke det, der er temaet for dette indlæg.

Næh, dette indlæg skal omhandle noget helt andet – nemlig vin. Hvorfor nu det? Jo, det er som nævnt en af mine store interesser, som jeg har dyrket sådan lidt on/off i store dele af mit voksne liv, men jeg har nu aldrig sådan helt kunne slippe interessen. Så derfor fik jeg ideen med at kombinere min interesse for vin med scoop.it (som jeg tidligere har omtalt, klik her og læs).

Jeg vil faktisk gå så vidt som til at sige, at det scoop.it kan bruges til mange ting – men vigtist er det dog, at tjenesten er genial, når det kommer til vidensdeling. Det behøver jo ikke handle om vin, idet en side hos sccop.it kan omhandle lige nøjagtig, hvad den enkelte finder mest interessant. Hvis du har lyst at se min linksamling mht. vin, jamen så er du naturligvis mere end velkommen – du skal blot klikke her.

Share

Skriv et svar

