Min blogroll på udenlandsk

Jeg har efterhånden et par gange udgivet indlæg, hvor jeg delagtiggører jer læsere i, hvor jeg søger min inspiration til mange af mine indlæg og dermed også en stor del af min undervisning. Fælles for alle disse indlæg er det dog, at de har omhandlet danske blogs, men det er næppe gjort med dem.

Jeg besøger også fra tid til anden udenlandske blogs omhandlende IT og læring. Dette indlæg vil omhandle de engelsksprogede sites, som jeg jævnligt surfer forbi i jagten på digitale guldkorn. Normalt plejer jeg at krydre mine links i et indlæg med en lille beskrivelse, det vil jeg ikke gøre her – du får blot de forskellige links i en lind strøm:

Aviary Blog     Great webtools     Learningblog     Re:Design     Teacher experience exchange     Teaching english     Tim Rylands blog     The digital learning people    Towards better language teaching

Prøv dem af, måske er de lige noget for dig. Personligt har jeg indtil kun haft gode erfaringer med disse sites.

Share

Skriv et svar

