Tilfredshedsanalyse

Måske har du læst mit forrige indlæg om sitet ask500people.com? Der findes naturligvis danske alternativer til dette site. Et af disse alternativer er askpeople.dk, som danner baggrund for Eftersidderens tilfredshedsanalyse.

Jeg har længe haft lyst til at undersøge brugernes tilfredshed med denne blog, eftersom det jo er brugerne, jeg skriver til og for. Der findes efterhåndn en del forskellige statistikværktøjer oppe i “skyen” fx polldaddy og ask500people, men disse værktøjer er som regel på engelsk – jeg har savnet et værktøj, der havde sit udgangspunkt på dansk. Det ser ud til, at dette værktøj er fundet med askpeople.dk – det vil derfor glæde mig meget, hvis du, kære læser, ville tage dig tiden til at besvare spørsmålene, som gemmer sig bag nedenstående link:

Klik her og besvar Eftersidderens tilfredshedsanalyse (4 spørgsmål).

Husk at du er meger velkommen til at kommentere indlægget eller analysen.

Share

Skriv et svar

