Et valgfag om web 2.0

Jeg har tidligere her på bloggen gjort lidt reklame for et valgfag, som en kollega og jeg udbyder næste skoleår. Faget hedder meget originalt “Web 2.0 og Foto” – ja, måske er navnets genialitet til at overse, til gengæld beskriver det meget godt, hvad faget kommer til at omhandle.

Nu er vi så klar med valgfagets officielle website. Sitet er lavet i wix, der uden tvivl er den mest geniale og brugervenlige website-creator, som nettet pt gemmer på. Vi tror naturligvis begge på, at valgfaget bliver en bragende succes med masser af tilmeldte elever. Hvis du har lyst kan du se sitet ved at klikke her. Smid gerne en kommentar til dette indlæg.

Share

5 meninger om “Et valgfag om web 2.0

    1. Det er jeg ked af at høre, jeg ved ikke hvorfor – sitet er ikke et problem på laptops fra Apple. Hvis man skal være lidt flabet så er Web 2.0 vel også andet og mere end iPads?!

      1. Ja da – Web 2.0 handler vel grundlæggende om at brugerne er medskabende… iPads har jo et problem med flash sider, så måske er det der udfordringen ligger.
        Det er ikke for at starte en krig, var blot skuffet over ikke at kunne kigge jer over skuldrene🙂
        Rune

      2. Jeg var inderst godt klar over, at en læser af denne blog ikke vil starte en krig – det vil jeg heller ikke, det var blot ment som en venlig flabethed, hvor jeg dog glemte en smiley😀
        Tilbage til den problemstilling, som du rejste ang. vores website – det er ganske rigtigt lavet i flash via wix.com, der jo netop tilbyder lægfolk at lave websites på en falshbaseret platform. Så det er jo nok forklaringen – desværre.

  1. Glæder mig til at læse mere om Jeres valgfag, og hvad I egentlig tilbyder eleverne. Skal selv køre lignende i tre måneders tid, så inspiration er velkommen🙂

Skriv et svar

