Mit netværk på twitter

Tja, så er eftersidderen som bekendt hoppet på twitter-toget. Det er egenligt meget sjovt at prøve et andet socialt medie af som en slags platform for faglig idéudveksling. Tilsyneladende er twitter-tendensen ikke særligt udbredt blandt lærere i DK – jeg har endnu ikke fundet nogle ligesindede på dette punkt.

Af samme grund søger jeg derfor blandt lærere og andre med interesse i skole og uddannelse primært på de britiske øer, hvor der er mange lærere “på” – men også i broderlandet Sverige kan de mønstre en del twitter-interesserede lærere. Nu må vi se, hvad dette sociale medie kan kaste af sig som pædagogisk/didaktisk netværksplatform. Du kan følge mine såkaldte tweets i menuen ude til højre.

Indtil videre har det som nævnt ovenfor været meget sjovt at indlede twitterkarieren. Faktisk har det allerede kastet lindt links af, som jeg derfor heller ikke vil snyde andre for fornøjelsen af at læse:

http://anisesmith.info/

http://www.brandingpersonality.com/how-to-increase-your-twitter-followers/

http://onlyfacebook.com/

Share

3 meninger om “Mit netværk på twitter

  1. Åh jo, vi er skab nogle stykker. Prøv f.eks. #skolechat, så vil du se. Det er helt rigtigt at der er så meget inspiration at hente på twitter, så skønt at du opfordrer til twitter-værktøjet her.

    @Evanity80

  2. Åh jo, vi er skam nogle stykker. Prøv f.eks. #skolechat, så vil du se. Det er helt rigtigt at der er så meget inspiration at hente på twitter, så skønt at du opfordrer til twitter-værktøjet her.

Skriv et svar

