iPads i undervisningen – lidt inspiration

Personligt har jeg endnu ikke set lyset, når det handler om at integrere iPads i undervisningen – jeg ville ellers gerne, da jeg på min daglige arbejdsplads netop har muligheden for at bruge iPads i undervisningen. Platformen er genial, når det handler om simpel informationssøgning på nettet, men det er som om, at jeg ikke rigtig kan komme videre fra dette stadie.

Det er der måske råd for nu. I alle tilfælde har Karin Høgh på skolepod.dk leveret en glimrende artikel om emnet. I forbindelse med en studietur til London har hun efterfølgende samlet en lang række links og ressourcer til danske såvel som internationale sites om iPads i undervisningen. Du finder artiklen her.

Share

En mening om “iPads i undervisningen – lidt inspiration

  1. Måske kunne du få lidt mee inspiration på ipads4education.dk. Her skrive jeg en del om at bruge ipads i undervisningen.

Skriv et svar

