2011 året der gik på Eftersidderen

Lidt statistik fra WordPress.com om Eftersidderen i anledning af årsskiftet.

Klik på billedet og se hele statistikken.

Share

2 meninger om “2011 året der gik på Eftersidderen

  1. Hej,
    Er lidt nysgerrig, så kan ikke lade være med at spørge: Hvordan har du lavet denne opsummering? Hvor I wordpress er det lykkedes dig at finde svarene?
    Mvh. Heidi

    1. Hej,
      Faktisk så ved jeg ikke, hvordan denne nytårs-opsummering er kommet i stand. Jeg har blot fået en mail med et link fra wordpress.com – i begyndelsen var min tanke at beholde rapporten for mig selv. Men det ville vel egentlig ikke være helt fair over for jer læsere, eftersom det jo er jer, der har skabt trafikken til Eftersidderen. Opsummeringen er dog langt fra korrekt på alle punkter (den ligger lidt i underkanten flere steder men skidt med det!). Den giver alligevel et ok overblik over Eftersidderens første leveår – lad os håbe, at både I og jeg kan fortsætte i dette tempo. Forhåbentlig er Eftersidderen til både gavn og glæde for såvel undervisere som elever i DK og gerne også andre steder.

      Godt nytår

      Vh
      Eftersidderen

Skriv et svar

