Wix, landet der flyder med mælk og honning!

Jeg har gennem længere tid haft lyst til at gøre opmærksom på websitecreatoren wix.com. Wix tilbyder helt enkelt sine brugere at lave deres egne websites ved hjælp af flash-teknologi i et simpelt og overskueligt bruger-interface. Wix er, efter min bedste overbevisning, genialt.

Jeg har mere end én gang de sidste par år benyttet mig af den webydelse, som wix tilbyder – også i forbindelse med undervisning. Ligegyldigt om vi taler undervisning eller ej, så må jeg indrømme, at min begejstring for sitet er ret stor. Bruger-interfacet er uhyggeligt nemt at gå til for alle, og resultatet bliver som regel godt uden, at man behøver gøre sig voldsomme anstrengelser. Det fede ved sitet er så ubetinget, at brugeren ikke behøver at have kendskab til html-koder overhovedet. Man opretter en konto, hvorefter man stort set er i gang med det samme – resten giver virkelig sig selv (du kan oven i hatten også bruge din smartphone, når din wix skal designes).

For at illustrere hvad jeg taler om, sender Eftersidderen hermed alle sine læsere et julekort – klik her

Share

Skriv et svar

