Nyt nummer af Kolon på gaden NU!

“På Usserød skole er der nok at se til for it-vejleder Anders Fehrmann. Mediepatruljen skal sendes ud, lærerne skal lære at have alt på deres computer og eleverne skal have mobiltelefonerne med i skole, så snart de får en“, citat Kolon nr. 8 2011.

For en lærer med interesse lyder ovenstående som ønsketænkning af den allerhøjeste karat. Citatet findes som sagt i den seneste udgave af Kolon, der er et gratis magasin til lærere og skolefolk i almindelighed. Det seneste nummer af førnævnte magasin er dedikeret til emnet “digital læring”, hvilket jo lige er vand på min og mange andre bloggeres mølle.

Nu har jeg ikke nærstuderet Kolon nr. 8 2011. Jeg har blot bladret netudgaven hurtigt og en smule overfladisk igennem, men jeg må indrømme, at magasinet helt sikkert skal læses mere indgående, når jeg på et tidspunkt finder tid til dette. Magasinet rummer denne gang en del spændende og interessante artikler, som jeg bare MÅ læse.

Hvis du er blevet piret af ovenstående, og gerne selv vil studere magasinet – så klik her. I fald du vil vide mere om Forlaget Alineas magasin Kolon på det generelle plan, skal du klikke her.

Share

Skriv et svar

